hemmapappa

Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Så blir DIN SEXSOMMAR

Av Billy - 19 maj 2010 15:00

Läste nån rubrik på aftonbladet: "Så blir din sexsommar, Stort astro för sommaren 2010".


Intressant det där med astrologi. Att alla människor, oavsett vart man bor, hur gammal man är, vilket kön man har osv har samma framtid till mötes bara man är född samma tid på året... Att Bengt 63, i Flen, bor i ett gammalt soldattorp med sin fru Agda, med 2km till närmaste granne skulle ha samma framtid till mötes som: HunkHugo, 21 år, singel i stockholms innerstad... 


Jag vet att det är många som "tror" på astrologigrejen. Men jag blir lite rädd när jag kommer att tänka på det. Går du på att tex alla som är födda i juni, oavsett ålder, kön, vart man bor är samma typ av person?


I och för sig så är väl de flesta horoskopen skrivna så de som VILL TRO på det, KAN gå på det. Typ: Imorgon händer det något. Du känner dig hungrig strax innan lunch, men maten kunde varit liiiite godare.

- Jaaaaa, det stääämmer ju verkligen. Jag BLEV ju hungrig innan lunch. Och ja, maten kunde ju faktiskt ha varit lite godare. Det kunde ha varit oxfile, men det var det inte, jag åt ju raggmunk. Va SJUUUUKT. Hur kan dom veta allt detta om mig?


Och det klassiska horoskopet den 23e varje månad:

"Pengarna börjar sina."

- Ja men GUD, alltså det här är ju helt läskigt. Jag som nästan är pank. Det stod ju att jag skulle vara det också. Nedrans vad häftigt med horoskop.


... Snälla ni som faktiskt tror på det här. Kom in i matchen.

 
 
Ingen bild

Adde

19 maj 2010 15:52

Fan BC nu sänker du ju snubben vi hyr av nåt enormt! han har 3 bokhyllor FULLA av astriologi böcker. Eller nej sry, en hylla är faktiskt tillängad: "how to grow your own cannabis".

 
Billy

Billy

19 maj 2010 22:12

Visste väl att den här rubriken skulle locka dig till läsning Addeman :P lol

Ja sorry, men hälsa honom att han kan lägga ner det där. Fast cannabisböckerna kan han ju spara iofs =)

http://hemmapappa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Billy - 28 juni 2010 15:19

Bloggen har vad det verkar, tagit sommarledigt.   So ya know ...

Av Billy - 23 juni 2010 09:01

I alla fall om man får tro majoriteten som röstat --->   Men vad är det för fel på Tyskland, Brasilien och Argentina nu då? ...

Av Billy - 23 juni 2010 08:34

Fan, inga mackor eller yoghurt hemma. Jag har gått och blivit yoghurtnarkoman. Speciellt de med hjortron. För jävla fint. Så nu är ju den stora frågan. Vad ska jag då äta till lunch? Måste ju ha mitt yoghurtfix: NÅN SOM VET FÖRRESTEN HUR DETTA KOMMER...

Av Billy - 22 juni 2010 07:57

En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand. Kära Mamma och Pappa, Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya poj...

Av Billy - 22 juni 2010 07:47

Alla barnen aktar sig för styckmördaren utom Lasse,-För han ligger redan i en kasse !Alla barnen lyckades klättra över taggtrådsstängslet utom Saddam,-Det är han som numera kallas madame !Alla barnen tittar på det brinnande huset utom Rut,-För hon ti...

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards