hemmapappa

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Billy - 6 juni 2010 10:31

Kära blogg.


Idag blir det premiär på riktigt. Crossåkarpremiär med nya crossen. Har ju hittills bara tuffat runt på grusvägarna här i kring, men idag ska crossen till Edeby. Får se hur det går. Målet för dagen är att inte bryta något eller göra mig allt för illa. Det borde jag nog lyckas med, med tanke på hur långsamt jag kör :P


Är galet trött idag dock. Jäkla kanal 6 visade ju dubbelavsnitt av "Generation Kill" i natt. Då går det inte att lägga sig bara sådär. Synd att de visar den serien så sent för den är ju så jäkla bra. Blir segt när man måste gå upp vid 7 dagen efter. Viggo gillar inte sovmorgnar så vidare värst. Synd då det är lite av en personlig favorit.


I övrigt så har jag inte orkat lägga in semesterbilderna på datorn, så du som är sugen på att flukta lite Greklandbilder får hållas nån dag till. De ploppar nog säkert in under morgondagen kan jag tänka mig. Eller inte. Den som lever får se.


Förresten, - Heja Sverige!


 

Det måste man ju säga en dag som denna. Sveriges nationaldag! Heja heja!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards