hemmapappa

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Billy - 7 juni 2010 14:01

Var ju som sagt och tog crosspremiären igår.


Jävlar i havet va jobbigt det var. Hade kramp i armarna efter två varv. Jisses. Men skoj var det. Dock var banan rätt igenvuxen vilket var lite surt, men det var ändå roligt att få åka lite på riktigt äntligen. Och nya crossen höll också. Skönt.


Får ta och åka snart igen, så man kanske får några slags armmuskler lagom tills sommaren är slut  .


Idag har det inte hänt så mycket. Stina är hemma och är sjuk, och jag mår också rätt kasst. Så passivitet är dagens ledord.


Tänkte gå och fixa lite kaffe nu... Tills jag kom på att kaffet var slut. Darn it. Kanske därför jag har haft ont i huvudet hela dagen, eftersom jag inte druckit något kaffe? Från att vanligtvis snitta en 8 koppar om dagen till ett nollat intag kanske om inte annat gör saken bättre.


Får se om jag unt Viggo orkar pallra oss iväg till Aspakiosken och införskaffa ett paket. Å andra sidan så är det rätt lockande att bara halvligga i soffan och softa medans Viggo slaggar. Dagens I-landsproblem.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards