hemmapappa

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Billy - 16 juni 2010 09:30

Blev stoppad av polisen i morse. Körkort och blåskontroll. Blåsningen gick bra såklart. Körkortet var det värre med. Det låg hemma. Det dög tydligen inte med ett tankkort från ST1. Surjävel. Han tog istället uppgifter om allt. Personnummer, adress, behörighet på körkortet, vad Viggo hette, hur gammal han var, vilket personnummer han hade och lite till. Så gick han iväg och ringde.


*Tillbaks*.  

- Du vet att det här kostar dig 500 kronor egentligen.

Ja jävla klantigt av mig.  

- Det kostar 500 kronor, för att jag måste stå och ringa i 5 minuter och kolla upp att du är den du säger att du är.

Ja, jo det låter rimligt.  

- Men tänk på det och ha med dig körkortet i fortsättningen.

Självklart konstapeln.


Yey 500 kronor rikare, just like that.


Morgonens händelse. Undrar vad jag ska göra för pengarna? Några förslag? Köpa ny postlåda kanske? =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards