hemmapappa

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Billy - 11 juni 2010 14:49

Vaknade imorse, inte av frukost på sängen, utan av en skällande hund ute i farstun, nånstans vid 0430. Somnade om. Vaknade igen vid 0600, inte heller då av frukost på sängen, utan en skrikande, nerskiten Viggo.   Lovely. Gick upp och sanerade Viggo + säng, och gjorde välling, fick tillslut Viggo och mig själv att somna om.


Vaknade sen för tredje gången gillt samma morgon och fick gå ner och fixa min egen frukost. En extra stor tallrik yoghurt och en extra stor kanna kaffe. Lyx!


Käkade lyxlunch med min kära far. Kebabrulle.


Stina ringer och säger att hon missade tåget från Göteborg, och kommer hem flera timmar senare än planerat. Sunk.


En perfekt födelsedag so far alltså.   Nejdå. Nu kanske det låter som att min födelsedag inte längre är lika spännande som när man fyllde tvåsiffrigt, fyllde tonåring, fyllde moppe, fyllde krogen, fyllde systemet, fyllde vuxenbiljett hos SJ. fyllde trettioårskris. Inte då. För idag fyller jag ju 31. En milstolpe. SOM jag har väntat.


I övrigt så vet vi ju alla att fotbolls VM börjar idag, och det ska bli nice. Skönt att vara pappaledig times like these.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards