hemmapappa

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Billy - 9 juni 2010 08:10

Hittade en gammal skiva bland allt bråte.


En skiva med mitt gamla bands alla gamla garage-hits  . Haha, rätt roligt att lyssna på ibland. Det nästan mest intressanta är hur vi valde titlanrna till låtarna i och för sig. Nån heter "Live in LA" och har inget som helst att göra med LA. TROR jag i alla fall, jag spelade gitarr och brukade inte lyssna så noga på själva texten.   En annan heter "Too Pink" för låten skrevs ursprungligen på ett väldigt rosa papper...


Whacka backa boom, nu ska jag lyssna vidare   

Av Billy - 9 juni 2010 00:02

Har inte riktigt förankrat detta med Stina än, och kan tänka mig att jag kommer att få problem med att få det godkänt, men hey, lets give it a try.


Ett par snabba förslag på lämpliga INVESTERINGAR:



 


 


 


Naturligtvis ska de gå att vägregga så man kan använda det som en andrabil. Smart va? Världens roligaste andrabil som man även kan ha sjukt kul med på crossbanan och ja, lite överallt.


Ja vi får se som sagt. Stina vill nog spara. Kommer ni ihåg sparbankens propagandatidning från, vad 80-90? talet. Med huvudkaraktärerna "Spara" och "Slösa". Jag representerar nog ganska väl den ena figuren och Stina ganska väl den andra...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards