hemmapappa

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Billy - 10 juni 2010 22:10

FF ikväll. Stina är i Göteborg, eller strax utanför, på konferens. Kul. För henne. Här är det lite tomt. Har precis sett Smokin Aces 2 och ätit smågodis. Skön film. Se den. Gott godis.


 


Imorgon fyller jag år. Trist. Trist för er som inte gör det. Kul för mig, som faktist fyller. Eller nej. Tvärtom. Trist för mig som blir ännu äldre. Kul för er som ännu inte hunnit fylla ännu ett år i år.

Av Billy - 10 juni 2010 17:15

Sådär ja. Då har jag äntligen pillat i ordning lite kretabilder i ett album på Fejjjjjjjjan. Vet inte hur man länkar till det albumet, men ja. Du som har Feeeeiiiiijsboookkkk får väl gå in och kika lite om du har lust. Du som inte har det blir det värre för, och du som inte har mig som vän på Feeeeiiiiijsboookkkk får det också svårt.


Här är i alla fall som tidigare utlovat ett par bilder från resan:



 


 


   


Vet inte om jag sagt det men nu tar sig ju Viggo fram på ett speciellt krypsätt ("äntligen"). Lite på gott och ont.  

Gott för att det är en vettig utveckling, samt att det lär va rätt häftgt för honom, en helt ny värld öppnar sig ju.  

Ont för att det hela med att vara föräldraledig har tagit en helt ny nivå av aktivitet för min del. Går inte att sitta still, alls... längre. Men nej, det är såklart inget ont i det. Det är skitkul, men väldigt mycket jobbigare =)


Tex Leijas mat och vattenskålar är galet intressanta. Han hittar saker på golvet som man inte trodde fanns, och som inte bör finnas på ett golv. Dessa saker måste naturligtvis testas att äta. Det kan vara en succé tror Viggo. Jag tror tvärtom. Inget som ligger på golvet bör ätas. Viggo tänker: Allt som jag på ett eller anat sätt kan få tag i bör ätas. Jag hoppas jag lyckas övertala viggo att jag har rätt. Eller i alla fall så kanske vi kan mötas nånstans på mitten?


För dig som inte vet förresten, så förlovade vi oss på resan. Rätt coolt. Bildbevis nedan =)



Det blev en snabb "cermoni" med hungriga magar, och efter vi stress-sövt Viggo i vagnen på stranden, med ett gäng vittnen som satt på balkongen vid ett hotell brevid stranden. Äkta romantik!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards