hemmapappa

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Billy - 2 april 2010 12:21

Det blev en liten morgontur med nya crossen. Gillar den skarpt! :)Hästarna en bit bort på vägen gillar det dock inte alls lika skarpt. Borde göra något åt ljuddämparen. Men det får bli en annan dag.



Nu bär det av till Björkvik för första av minst tre påskfiranden. yey.

Av Billy - 2 april 2010 10:12

Jag antar att jag precis gick på ett 1a april skämt...


"Ny motorcykel från SAAB"


I annat fall är det väl rätt coolt. För bilar har de ju inte lyckats skaka fram några nya spännande modeller på en sisådär 10 år...


Av Billy - 2 april 2010 09:16

Uppe i ottan i vanlig ordning. Hade JAG fått bestämma hade jag dock tagit en galet rejäl sovmorgon a la Billy speciale. Men min kära son tyckte annorlunda. Även min sambo tyckte annorlunda, då hon festade med jobbet igår, och antagligen mår snäppet sämre än jag, trots att jag är kille och är förkyld. Vi vet ju alla hur det är. Ingen bra kombination. Helt legitimt att whina över tvåsiffrigt antal gånger per halvdag.



Förresten så hatar jag Meat Loaf. Inte maträtten, den är för jävla god, men artisten. Ful, äcklig röst, äcklig musik, blir väldigt obekväm i hela kroppen när jag hör Meat Loaf. Nu senast när jag lirade Spotify radio, kastade mig efter "next song-knappen". Ett par låtar innan spelades Dr. Alban Sing halelulia. Vetefan vad jag angett för musikstilar där egentligen =)



Juste, hade nästan redan förträngt. Jag skulle hämta Stina (sambon) i natt när hon ringde. Jag var galet trött och sliten igår kväll så jag tänkte. - Jag lägger mig och sover, och lägger mobilen brevid huvudet, så vaknar jag när hon ringer för att bli hämtad. Jag hade delvis rätt. Jag vaknade efter 5 samtal, 1 larm och 1 sms senare. Då stod hon stackaren och väntade ute. Hon trodde att jag var på väg, men fick vända in igen, när jag väl vaknade och insåg att jag kanske hellre skulle hållit mig vaken. Om inte annat höjt volymen på mobilen, så jag hade kunnat höra när det ringde. Sorry sorry... ;)


Dagens två lärdomar:
1. Var väldigt nogrann när du ställer in Spotify radio, så du inte får oönskat resultat. Eller ännu bättre, lira dina egna playlists.
2. Om du ska hämta någon mitt i natten. Se för fan till och vakna när telefonen ringer.

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards