hemmapappa

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Billy - 5 april 2010 23:18

Herrejävlar. Jag brukar i och för sig vara en godisråtta i vanliga fall, men påsken är galen..


I morgon börjar Operation Deff. (igen) Min Beach 2010 börjar inte i juli som för de flesta andra, utan redan i maj då jag med la familja åker till... Hmm Kreta har jag för mig. haha. Jo, jag är nästan säker på att det är Kreta vi ska till.


Men skit samma. Det som är intressant är att, för att det över huvud taget ska vara någon mening med att ta med kameran ner på resan, och att den ska komma till användning så måste lite fläsk raderas från min kropp.


Frågan är hur jag ska gå till väga. Det absolut roligaste sättet är att köra cross som en idiot fram tills vi åker. En win-win-loose situation.

- Win för att det är för jävla roligt.

- Win för att man förbränner fett som en tok.

- Loose för att det kostar pengar i form av soppa, olja och eventuellt lite slitagedelar, samt kanske framförallt kostar det i tid...


Alternativ nummer två är att jag äter precis exakt tvärtom mot vad jag gjort den här helgen, och samtidigt går ut och går långa långa promenader varje dag. Ett fullgott alternativ, som mer eller mindre kommer följas vare sig jag vill eller inte. Dock så kommer resultaten inte så snabbt.


Det sista alternativet är att jag kombinerar alla ovanstående förslag, och kör cross så ofta jag kan, går ut och går lite extra långa promenader varje dag och kammar till mig och skärper till kosten drastiskt.


Hur som helst så ska jag fan se till att jag ska slippa skämmas när semesterbilderna ska tas i maj när vi drar till vad det nu var för place vi skulle till   

Av Billy - 5 april 2010 08:35

Känner mig så här ungefär just nu:





Och nu över till något helt annat:


Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards