hemmapappa

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Billy - 4 april 2010 23:57

Har alltid undrat varför man inte hittar några "snygga personer" i en samling fågelskådare? (Med risk för att va ute på hal is så motbevisa mig gärna)


 


Inte för att jag är på jakt efter en snygg fågelskådare, inte alls. Men visst är det lite konstigt att vissa intressen drar en viss typ av människor baserat på utseendet? Eller, nej så är det nog inte, men däremot skulle man med säkerhet kunna säga, att endast baserat på utseendet om personen i fråga skulle kunna vara intresserad av fågelskådning eller inte. Konstigt, eller hur?


För övrigt så kan man byta ut just "fågelskådning" mot tex. "frimärkssamlare", "modellbyggare" eller "myntsamlare".


Man kanske istället skulle ställa frågan: Varför vågar inte "snygga personer" erkänna att de är intresserad av fågelskådning?


Nån som överhuvud taget förstår vad jag surrar om?

Av Billy - 4 april 2010 19:50

Lite bilder från dagens utflykt i det UNDERBARA vädret, med våra kära vänner från syd...


VÅRTECKEN! 


Viggo in action  


Softish! 


Var det så här man höll ett barn?


Viggo knaprar gräs 


Viggo och Stina hänger 

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards