hemmapappa

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Billy - 21 april 2010 21:25

Oj. Rekordantal besökare i bloggen idag. Kul.


Det ska firas rejält med att gå och lägga mig bums.Först ska jag bara ta in mitt täcke som legat ute på altanen hela dagen. Så det kommer vara lite så där härligt jävla kallt att krypa ner.


Vi hörs imorrn!

Av Billy - 21 april 2010 15:33

Fick precis vantarna på Trafikverkets purfärska rapport om "Olycksutveckling för MC"


Där kan man utläsa att för att sänka risken att råka ut för olyckor ska man inte:


  • Köra supersport hojar
  • Framförallt inte just modellen R1
  • Inte vara mellan 25-34 år

Det går även bland annat att utläsa att de allra flesta olyckorna är singel-olyckor. Så det är ju i alla fall tur att man har sambo och barn...


- Spana in rapporten här vetja!

Av Billy - 21 april 2010 13:12

Jag har lagt beslag på bilen dagen till ära, så jag tänkte dra in om ett tag och göra stan.


Kan va kul att göra något annat än att vara hemma, speciellt när vädret är som det är.


Lyssnar just nu på en P3 dokumentär om Svenska styrkor i bosnien. Väldigt intressant. P3 dokumentärer rockar!

Av Billy - 21 april 2010 09:58

Sitter och tar en andra frukost, och tittar på lånekalkyler. Jag tänkte även skriva ett inlägg om bilförare, men det får bli vid ett senare tillfälle, då datorn strular lite.


Förresten, hörde på radion i morse, P3 morgonpasset, dagens gäst - MERAL TASBAS. haha, vilken lirare. Classic!


Och apropå "classic", dagens filmtips: Klicka här!

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards