hemmapappa

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Billy - 3 april 2010 15:21

Igårkväll slog herr Viggo personligt rekord med över 2,5 timmar, i att vägra somna. Han brukar gå och lägga sig runt kl 19-19.15, men igår behagade herrn inte somna förrän 21.30


Det verkar för övrigt vara herrns nya standard. Att inte sova alltså. För eftermiddagsluren verkar numera vara heeeelt överflödig också.Trots ihärdiga försök sedans lunchen. Vääääääääääldigt konstigt.


Och nej, han har inte ätit påskgodis och har jordens sockerkick. Men det kanske är mina socker-ångor som gör det?   


Av Billy - 3 april 2010 14:45

Den fysiska varianten av Facebook är än så länge den enda tillgängliga i Afrika.



Undrar när nätvarianten lanseras?


Av Billy - 3 april 2010 11:03

Dagens Spotify-tips är helt klart Nicola Sarcevic. Snuben som även lirar i det halvkända bandet Millencolin, som gör lite sidoprojekt.



Grymt skön musik enligt mig. Speciellt låten "Love is trouble". Väldigt naijjjs.


- Klicka här och avgör själv!

Av Billy - 3 april 2010 10:43

Har kommit in i en köp-begärs-period för tillfället. Vill ha sjukt mycket saker för tillfället. Från att ha varit sparsam och duktig, till precis tvärtom över en natt. Konstigt.


Sitter för tillfället och dreglar över en massa MC-skinnställ jag vill köpa. köpa köpa köpa. Hmm, hade jag varit känd och bott i USA hade jag gått i någon slags terapi för det.



Nu när jag är okänd och bor i Sverige får jag helt enkelt bara låta bli att köpa allt jag vill ha. Till exempel alla coola skinnställ, nya hjälmar, mc-regnkläder, vanliga kläder, bra-att-ha-verktyg till garaget, nya pc-spel, feta videokameror och alla andra måste-ha-saker...

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards