hemmapappa

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Gratis bildredigeringsprogram?

Av Billy - 29 april 2010 11:00

Är det nån som vet om det finns något vettigt och gratis bildredigeringsprogram aningen att ladda hem, eller köra via nätet? Skulle ju vara superduper! Säg gärna till om du känner till något sådant program. Helst om det finns något webbaserat program. Det skulle vara det bästa.


Har ju PS på den stationära datorn, men orkar inte tanka in bilder dit, och sen föra över dem till den bärbara varje gång man ska göra något.


Det blev för övrigt ingen promenad, utan en ny laddning kaffe och målning av en stol. Den ska stå i f _ _ s _ u _ sen när den väl blir klar. Så här ser den ut i detta nu. Ett lager till sen jeflar.


 


f _ _ s _ u _ kunde ha blivit klar ikväll om jag inte fått hjärnsläpp igår när jag var inne på coop och skulle handla mer golvfärt som var slut. Slog till på en 5 liters hink, när vi i själva verket bara behövde typ 0.5 liter. Verkligen otur när jag tänkte där.


 
 
Ingen bild

Berg

29 april 2010 11:48

Typ alla program finns gratis på tex Pirate bay ;)

 
Ingen bild

Sara

29 april 2010 12:27

Besparar du mig ordet farstu?:)

 
Billy

Billy

29 april 2010 12:54

hehe, jo förstås. Men det är ju OLAGLIGT berg. Jag mr laglydig var visst otydlig.

Jag vill ha ett gratis och lagligt bildredigeringsprogram =)

Plus att typ PS skulle ta en månad för mig att ladda ner med den här uppkopplingen. :P

http://hemmapappa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pirre

29 april 2010 12:56

Ehhh!???? Har du sagt upp vänskapen med mig eller? Jag har ju lite skit här å där. You name It and I fix It Sörru!

 
Ingen bild

Pirre

29 april 2010 12:58

Våga rå ba! Va! Hörde jag nått?

 
Billy

Billy

29 april 2010 16:55

haha, japp. jag lovar att inte nämna ordet farstu en gång till. eller jo EN gång till. När den är klar.

och nej pirre vågar inte fråga fram tills nu. Jag hör av mig till dig. DU förresten. du ringde mig idag när du var ute och gick. jag svarade och jag hörde bara dina fotsteg. Sluta busring till mig sådär! :P

http://hemmapappa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pirre

29 april 2010 18:20

Tjuvringde som fan, skit också... Trodde inte du hade mig som kontakt. =P Jo såg det sen, pinsamt. Sorry!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Billy - 28 juni 2010 15:19

Bloggen har vad det verkar, tagit sommarledigt.   So ya know ...

Av Billy - 23 juni 2010 09:01

I alla fall om man får tro majoriteten som röstat --->   Men vad är det för fel på Tyskland, Brasilien och Argentina nu då? ...

Av Billy - 23 juni 2010 08:34

Fan, inga mackor eller yoghurt hemma. Jag har gått och blivit yoghurtnarkoman. Speciellt de med hjortron. För jävla fint. Så nu är ju den stora frågan. Vad ska jag då äta till lunch? Måste ju ha mitt yoghurtfix: NÅN SOM VET FÖRRESTEN HUR DETTA KOMMER...

Av Billy - 22 juni 2010 07:57

En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand. Kära Mamma och Pappa, Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya poj...

Av Billy - 22 juni 2010 07:47

Alla barnen aktar sig för styckmördaren utom Lasse,-För han ligger redan i en kasse !Alla barnen lyckades klättra över taggtrådsstängslet utom Saddam,-Det är han som numera kallas madame !Alla barnen tittar på det brinnande huset utom Rut,-För hon ti...

Presentation

En blogg om min pappaledighet.

Välkommen!

Omröstning

Vilket lag vinner fotbolls VM?
 Tyskland
 Brasilien
 Holland
 Spanien
 Italien
 Sydafrika
 Argentina
 England
 Portugal
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards